loading...
پیکس اکت
پیکس اکت بازدید : 383 سه شنبه 14 شهریور 1391 نظرات (0)
 
مجتبي عابديني يكي از ورزشكاراني است ك به‌عنوان تنها شمشيرباز حاضر در المپيك همراه با كاروان ورزشي ايران به لندن رفت. او چندي پيش با قهرماني در اسلحه سابر رقابت‌هاي زون آسيا ـ اقيانوسيه، بعد از 37 سال شمشيربازي ايران را صاحب سهميه المپيك كرد.

وقتي از او پرسيديم كدام اتفاق زندگي‌ات خاطره انگيزترين بوده است، به روزي اشاره كرد كه در دانشكده تربيت بدني دانشگاه تهران از همسرش خواستگاري كرد: مدت‌ها بود كه فكر خواستگاري از او در ذهنم بود، كسي هم حاضر نشده بود در اين زمينه كمكم كند و به نمايندگي از من پيشنهادم را مطرح كند. اين شد كه خودم براي طرح آن اقدام كردم.

آن هم درست روز اول فصل امتحاناتمان. قضيه مربوط به سال 84 مي‌شود. آن روز همه همكلاسي‌هايم و خود خانمم اطلاعات درسي را در ذهنشان مرور و بين يكديگر جزوه رد و بدل مي‌كردند اما من مدام با خود جملاتي را تكرار مي‌كردم كه مي‌خواستم در قالب طرح پيشنهاد ازدواج به همسرم بگويم.

آخر هم با كلي ترس و دلهره رودرروي او قرار گرفتم اما آنقدر هول شده بودم كه نفهميدم چه گفتم. فقط مي‌دانم در10 ثانيه گفتم كه مي‌خواهم با او ازدواج كنم و اين اصلي‌ترين و سخت‌ترين بخش ماجراي ازدواج من بود چون بعد از آن همه مراحل خيلي راحت و بدون ترس پيگيري شد.

يك سال بعد از آن روز پراسترس و خاطره‌انگيز مجتبي عابديني، با نرگس فعال كه آن زمان دانشجوي تربيت‌بدني در زمينه مربيگري شنا بود، ازدواج كرد. حاصل اين ازدواج پارميس است كه دوم خرداد سال گذشته به دنيا آمد. بد نيست بدانيد مجتبي عابديني 28 ساله است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
آدرس قبلی ما همون پیک اکت : http://picact.rzb.ir/ این وبلاگ در ساماندهی وبلاگ های ایرانی به ثبت رسیده است.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1102
  • کل نظرات : 201
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 293
  • باردید دیروز : 335
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 293
  • بازدید ماه : 3,603
  • بازدید سال : 42,845
  • بازدید کلی : 2,280,487